Umran_r1103 bizde de var doktorum bize basur kremi yazdı, bir de suya otuemak oraya sıcak su tutmak, duş iyi geliyor ama geçmiyor bebek pelvise baskı yaptığından oluyomuş kremi de sürünce yumuşuyor, sürmeyince yine acıyor çaresi doktora sorup krem yazdırmak, suya oturmak, acı tüketmemek başka bir şey yok ben de bulamadım