Tontikinannesi_ Benimde donmemisti ama daha küçüktü bol bol yürüyüş yap demişti 33 haftalık da dönmüştü
Buketedaa srnkckdlgc merhaba bende aynı durumdayım 37 haftada gittim hala ters duruyordu doktorum 1 hafta daha bekleyelim olmazsa ertesi hafta sezeryan ile alırız dedi. Üzülmeyin hakkınızda hatta hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🙏🙏
MF0127 srnkckdlgc gorumcemin 38+5 te bir anda döndüğünü hissettim ve suyum geldi demişti doğum anında bile dönen bebekler var diye biliyorum.
srnkckdlgc minikkelebek_ bebegin donmesi icin bazi egzersizler varmis sanirim doktoruma danisip olmadi onlari yapacagim bende