Bu konuda ben de çok arada kaldım ama halk arasında söyleniyor sadece zararlı olduğunu doktorlar genelde mutlaka yaptır diyorlar. Detaylıya girerken çikolata yiyip gitmiştim göstersin diye doktor o yediğin çikolatadan daha az şeker verilecek yükleme yapılırken dedi doktor. Şeker varsa ona göre hareket edileceği için mutlaka yaptır dendi bana da