Bende bugün 21 haftaya giriş yaptım ve dün akşamdan beri dediğiniz gibi genel olarak sol tarafımdan keskin bir ağrı giriyor. 17 haftaya kadar yattım zaten riskli gebelik olarak. Tam ayaklanmışken korkuttu doktorum yatıp dinlenmemi sıcak uygulamamı progestana devam etmemi söyledi geçmezse tekrar haberleşelim dedi umarım bir an önce geçer tam güzel hamilelik geçirmeye başladım derken yine korku sardı içini 😔