tuzlulimoon Limonlukekkk 29.haftadan bildiriyorum. Ekşi-acımsı yeşil elma ya da çubuk kraker. Hala devam eden bulantılarıma sadece bu ikisi etki ediyor
iremaskin Limonlukekkk 18. Haftadayım ınanki hala devam ediyor ama eskisi gibi değil. 7 kilo verdim hamile kaldığımdan bu yana 😂 o kadar açtım ki herşeyi denedim senin gibi prilami günde 4-5 tane içiyordum doktorum izin vermişti hiç bir şekilde fayda vermedi oda. En son şunu farkettik folik asit içemedim bi kac gün bulantidan sonra toparlamaya başladım. Doktoruma söyledim 11. Haftadaydim onunda takibiyle kestik kilo kaybindan dolayı. Yani bi kac gün deneyip bakabilirsin bazılarına dokunuyormus. Suan hala var ama eskisi gibi asla değil 👍🏻
tuzlulimoon Limonlukekkk evet herkesin süreci farklı inşAllah çabucak geçer bu zorlu günleriniz💕 eczanede bulantı bileklikleri oluyor bi ihtimal onu da deneyebilirsiniz. Bir de doktorum prilam’ı değiştirip prizin diye bir ilaç vermişti bana o da bi tık daha iyi gibi. Geçmiş olsun tekrar🌸