Kızlar merhabaa 30+3 haftalık ikiz gebeyim Oğluma cinsiyetini öğrenir öğrenmez Ömer Taha demiştik ama kızımıza buna uygun içimize sinen isim bulamadık. Daha sonra Kızımız için Yağmur Nisaya karar verdik. bu seferde ben oğlumun ismi uyumlu olsun dedim 😅 ama eşim en başından beri Ömer diyoruz değiştirmeyelim diyor. Kararsızım sizce hangisi 🥴