Teraziii hayır kullanmıyodum. 35. Haftada coraspini kestik doğum ihtimali için fazla kanama olmasın diye . Coraspin kullandıkça gelişimi iyiydi . Coraspini kesince 3 haftada 100 gram aldı sadece. Doktorum daha fazla anne karnında gelişim göstermeyince sezeryanla 38+5 te doğumu yaptırdı