Adalet66 bende ilk hamileliğinde düşük yaptım şimdi gene hamileyim bende kullanıyorum korasbin De kan pıhtılaşmasını önlemek için veriliyo tekrar düşmesin tutunsun diye progestanda tutunması için düzenli kullan canım allah'ım izniyle insalah bisey olmaz genişlerimize bnde 8+4 düm❤