Dun yakinimda bulunan egitim arastirma kadin dogum hastanesine tansiyon yuksekligi icin acilden giris yaptim acilde nst ve tansiyon bakildi dogumhaneye cikmam gerektigi duruma gore normal servise gecirip bir kac gunde tansiyonumu orada takip etmek istediklerini soylediler ama acilde aciklik varmi diye elle alttan muayene etti dedim zarari yok mu oyle duyuyoruz hayir cok zorlamicam dedi tamm dedim neyse dogumhane katina geldik orada da ultrasonla bakildi sonra aciklik elle muayene bakicaz dediler acilde baktilar gerek yok istemiyorum desemde burdada bakilacak dediler ve ordaki hemsire biraz zorladi sanki dogumhane katinda 7 saat kadar yattim servise geciriyorlardi kabul etmedim imza atip ciktim cok pisman oldum alttan muayene icin eve geldim dun geceden beri yogun kivamli kremden daha bulanik renkle akinti var icinde nokta gibi kahve gozukuyor erken doguma sebep olur mu veya bu haftalarda basina gelen oldumu alttan muayene olduguma cok pisman oldum tansiyon icin gitmisim alttan muayene ne alaka sancim yokki ama o an onu dusunemedim