Etten tiksindim. Hep karbonhidrat beslenmek istiyorum. Sürekli makarna mantı pizza filan.
Evet çok zararlı hem kilo alacağım hem çocuk beslenemeyecek ama ben de hiç yiyemiyorum et tavuk filan. Sebze de canım istemiyor.
Bir şey olmaz dimi? Çok mu zararlı bebeğe?