Htcnur bir sorun olsa zaten doktorun söylerdi benim ilk oğlum da 2 hafta önden gidiyordu öle diyordu doktor 38.haftada doğdu 3.400 ee önden gidiyor diye hep boylu ve kilolu olacak sanarken normal ölçüde dogdu yani bu olcumlerde olağan şeyler önemli olan sağlığı eli ayağı tam olsun sıkıntısı olmasın yeter oyuzden çok takılma ☺️