Arkadaşlar 21 haftalık olucaz yarin 4 gün önce detayliya girdim hiçbir sorun yok dediler ama 2 gündür hareketleri azaldı gibi sinyal veriyorum anca öyle tepki veriyor çok su icilmedigi zaman bebek hareketlerinde azalma olurmu sırt üstü yada sol tarafa yatınca bazen hiç hareket etmiyor normal mi?