Busramutlugoktug 38 haftalığız hipotiroid yüksek çıktı 5.24 doktor ilaç verdi zeka geriliği vs yapabilir dedi doktor ilaç kullanmazsan yaşayan var mı yardım edin lütfen
Melek2023 Busramutlugoktug levotiron yazmistir sanirim dimi? Zarari degil aksine faydasi var doktor yazdiysa kullanin
Momlia Busramutlugoktug benim hamileliğimden öncede triod problemim vardı euthyrox kullanıyorum hamileliğimde de devam ediyorum bir sıkıntı yok çok şükür
miranatlas Busramutlugoktug ben hamilelik öncesinde de Tiroif hastalığım vardı hamilelikte de var ölene kadar kullanacağım. Düzenli kulllanırsan hiçbir şey olmuyor merak etme ama sakın ilaçlarını aksatma. İlacınıo aksatmadıgın sürece için rahat olsun
Cylnglsn @Busramutlugoktug haftan az kalmış zaten ilacını düzenli ve aç karnına iç en az 45 dakika sonra yemek ye. Bende 75mg kullanıyorum gebelikten önce de vardı korkulcak bişey yok sadece vücudun üretemediği hormonu sentetik şekilde dışarıdan alıyoruz ☺️