asli_pkz Kızlar bende kan pıhtılaşması varmış test yaptırdım doktorum mutlaka kullanman lazım dedi 14 haftalık gebeyim. Ama bu ilaca rapor nasıl çıkarttıracağım. Benim doktorum özel klinik çıkartamıyor. Devlet hastanesine mi gitmem gerek
Kubradagdevren asli_pkz özel hastane sana reçete yazar ama ücretli alırsın böyle bi şey yaşadım çünkü hahahaha devlete kadın doğuma gidip söylersen test sonucunu gösterirsen sana doğum yapana kadar rapor yazıyor her gittiğinde 1 aylık 3 kutu alıyorsun ama iğne bittikten sonra önce sağlıkocağına gidip reçete çıkartıp alman lazım