Arkadaslar merhaba 37. Haftamdayim. İnşallah doğumuma 1 hafta kaldı. Doktor 2 kontrolden beri bebegimin çok saçlı olacağını söylüyor. Aranızda doktor bu şekilde söyleyip gerçekten saçlı doğan oldu mu ? Çok merak ediyorum bir de eşimde bende sarışınız saçları koyu renk olanlar gozukuyormus ultrasonda diye okudum bazı yerlerde doğru mu acaba ? Daha önce deneyimi olanlar var mı? Çok merak ediyorum 🙂 (Lütfen duyar kasmayalim tabi ki de esmer sarışın farketmez)