nilayakinci ne diyim bacim gulsek mi aglasak mi🤦🏻♀️🤦🏻♀️ hayirlsii demek ki boyleymis hem 11 aylik bebeğin var onunla bersber buyurler arkadas olurlar birbirlerine emin ol bi kac sene zorlanirsin sonra onlar buyudukleri zaman kendi kendilerine oyun oynarken sen kahbe iciyo olcaksin 😉😉 yengemde oyle oldu da o da istemiyodu ama abim kisisi azcik kacirmis 😂 bunu da yengeme dememis kizar diye bi nakiyolar ki hamile 😂 ve bemim kina gunumde hanerim oldu 😂😂