10+4 benim de. Bulantilar aksam oluyordu genelde 4 5 başlayip gece yatana kadar. Ama sanki 2 gündür azaldı gibi. Umarim geçiyordur artık yavas yavas. Hic kusturmadi beni ama zorluyor tabiki. Düsük tehlikem vardı kanamam olmuştu progestan kullanıyorum hala, o da mide bulantisi yaptiriyor bence. Onun disinda istahim falan da sanki bu hafta daha açık. Kas agrilarim oluyor kol ve bacaklarimda. Ama sanki 1. Trimester semptomlari hafiflemeye başladı cok şükür. İnsallah saglikla kucaklarimiza alalim. Yarin fetal dna testi vereceğiz. 10 gün sonra da cinsiyeti öğrenmiş olacagiznm heyecanliyim. Tabiki önce saglikli olsun da