38+3 günlük hamileyim ilk hamileligim devlet Hastanesi’ne gidiyorm.Doktorum bana çatı muayenesi vs hiçbir şey yapmadı bebeğim 2 hafta önden gidiyor yani 40 haftalık gözüküyorum bebeğim 3.700 Gr bana çatı muayenesi yapmadan normal doğum dedi hiçbir bilgi vermiyor haftaya tekrar gel dedi haftaya 41 gözüküyor olucam bebeğin içeride çok kalması tehlikeli mi ? Doktor da değiştiremiyorum randevu yok kaldim öyle ne yapmalıyım