Cucu_01 Elmass benimde tansiyon 12 8 veya 11 8 hep böyle rabbim korusun valla şu kucağımıza sağlıkla bi alalım derin bir oooh çekcem🤭
Aselikoo Anne18 24 saatlik idrar takibi yaptiniz mi hastanede mi toplaniyor yoksa evde toplanip sonradan labarotuvara veriliyor bilgimiz var mi acaba