Ya 25 haftalık gebeyim.4. Kez idrar yolu oldum,dikkat ediyorum her zaman ama yine de nasıl oluyorsa yine oluyorum cıldıırıcam.Aksef kullanıyorum antinoyitk ama artık korkuyorum.Doktor bişey olmaz diyor ama içim rahat değil artık ya agliyicam cidden çocuğuma bişey oluyor mu ya