Kızlar bende geçen ay kimyasal gebelik yaşarım. Enfeksiyon tedavisi gördüm . Reglime 2 gün var. Bişeler farklı ama ben mi anlam yüklüyorum bilemedim. 5 gün kala normal test yaptm negatif çıktı. Çok erkendi diye acaba pozitife dönermi bilemedim. Hafif mide bulantıları göğüslerimde 2 haftadır ağrı hatta damarlanma oldu. Dünde beyazımsı akıntım oldu. Sağ kasığımda batmalar oluyor. Testi regli günü mü yapsam bilemedim.