1 kimyasal düşük birde 8 haftalıkken kalbi durduğu için düşük yaşadım. Şimdi tekrar gebeyim. Bugün çok şükür keseyi gördük. Fakat doktor hcg yi biraz düşük bulduğu için ve tekrar düşük riski oluştuğu için oksapar verdi. Siz neler yaşadınız bu süreçte?