6+2 kes 18 mlm şekli güzel silik şekilde bebeği görüyorum ama kalp atışı ve tam anlamıyla bebeği net görüyorum diyemem dedi . Moralm bozuldu .Ama bu ortahalli bir cihaz 4d ultra bir cihaz değil haftaya görebiliriz belki dedi . Aslnda kötü birşey demedi ama bebeği net gorememesi ve kalp atışını duymamiz moralimi bozdu biraz .🥲