Kızlaaarrrr…. Biz 16. Haftaya başladık ve hala cinsiyeti öğrenemedik… ne zaman gitsek ya bacaklarını kapatıyor yada kafa aşağı duruyor ve doktor göremiyor 😄😄 nazlı bizimki galiba 😂😂 bizimkiler hep kız diyor valla eşim ve bende çok isteriz kızımız olsun ama meraktan da çatlıyoruz 🤭🤭 sonraki randevumuz 1 Martta 🥲🥲 nasıl geçecek bu zaman ? 

https://mutluresim.com/images/2024/02/09/ntGFYz.jpg)