Az kalmış bence devletin karşıladığı ilacı kullanma bende sidefer kullanıyordum değerlerim yükselmiyordu aynısını düşünerek devletin verdiği haptan kullanmaya başladım dahada düştü değerim ayrıca özel aldığımız ilaçların içerikleri daha temiz yada içerisinde hiçbir zararlı madde olmuyor