İlaç kullanmak istemiyorum doktorum verdi bana prizin diye bir ilaç sadece 2 gün kullandım önemli günlerdi onlar o yüzden.
İlk hamileliğimde böyleydi onda da ilaçsız çareler bulmuştum ama bunda denediğim şeylerde pek çaremi bulamadım :/ devamlı birşeyler yersem anca o zamn bulantı hissini gelmeden bastırabiliyorum biraz aç kalım hemen geliyor :( sonra da gün mahfoluyor