Merhabaaa bugün tam 30.haftama girdim,3 gün önce doktorum bebeğimin 1 bucuk hafta önde gittiğini 1700 kg olduğu için diyetisyene yonlendirdi diyetisyen de liste verdi bana ama baya zorluyor beni yani midem bulanıyor o aralıklarda. Bu şekilde olan var mı acaba diyetisyene giden?