Salı 20 ile öğrendim dün tekrar kan verdim 60 dedi iki günde 60 olmuş hekim doktor iki gün sonra tekrar ver şu an değer düşük bir değer olduğu için iki gün sonra çıkan sonuçla bildirimini yapalım, adet günün geçince dedi ben adet gününe 5 gün kala öğrendim iyi mi sizce artışı