Esratufan Merhaba kızlar 6 subatta gebe oldğumu öğrendim doktorum duphastona başla hemen dedi günde kaç kere içtiniz
ikiprensannesi53 Esratufan bu kullandığın şeye göre değişir ki bunu en iyi doktorun bilir burdakiler yanlış olabilir doktorunu ara ve sor
ikiprensannesi53 asli-dedeoglu 2 fazla değil.mi gebe misiniz ben adett söktürücü olarak kullanıyorum 2 içiyorum gebelere günde 2 fazla
asli-dedeoglu ikiprensannesi53 evet gebeyim eczane üzerine 3 girmişti de Dr görüştüm iki tane al dedi düşük önleyici olarak kullanıyorum