Kızlar 3 aylık hamileyim göbeğim çok hafif çıktı iki gündür tam kalça üzeri belim aşırı ağrıyor sabah hafif geçmiş gibi uyanıyorum ama gün içinde yine aynısı oluyor ayakta biraz oyalanırsam bacaklarımda sızı hissediyorum ilk hamileliğimde son aylarda belim ağrımıştı göbeğim büyüdüğü için bu ağrılar çok erken başlamadı mı benim gibi olan var mı şimdi hamile bel destekli korseye baktım işe yarar mı acaba çok zor ağrısı yaaa