Bayanlar cidden cıldırıcam dün aksam acildeydim doktorum serum verdirtti.eve geldim serım etkisi gecti basladı yine ensemden baslıyor sakakwlrım nasıl agrıyor.korkudan aglıyorum .tanisyonum da iyi.sekerime baktılar 74 cıktı.sinüzit veya migren olabilir dedi..bugun kkb ye gidicem bakalım.bu nedir sizce bole