2bebek1 Doğumlarınız haftaları neydi güzel anneler doğumlarınız kendiliğinden mi başladı başlatıldı mı? İlk doğumu geç olanın ikinci de mi öyle oluyor bunları merak ediyorum ikincisi ilkinden önce gelen oldu mu?
Eliferk09 2bebek1 bende merak ediyorum burda bekliyim 😂✨ilki normaldi 38+6 İkinci 37 +2 yle beklemedeyiz ağrılarım var sürekli
Mamacitaa5 2bebek1 bende ikinci bebişimi bekliyorum Oğlum tam 40. Haftada doğdu Şimdi 36+lardayız beklemedeyim çok hayecanlıyım ne zaman gelicek çok sürer mi doğumum diye kara kara düşünüyorum ilk bebğimi 12 saat suni sancıyla doğurdum💁🏻♀️😅
2bebek1 Eliferk09 benim de ilki 40+2de baş çevresi büyüklüğünden sezaryen oldu o zamana kadar da doğum başlamadı şimdi ssvd düşünüyorum kendi gelsin 38den sonra istiyorum da ben de o yüzden merak ettim☺️