bbaharayy Hanımlar selamlar bir sorum var 🙏🏻 7 haftalık hamileyim sabahları uyandığımda böyle altıma kaçırıyormuşum gibi bişey akıyo su gibi ama kıvamlı akıntı gibi değil de. Yaşayan oldu mu yardımcı olabilir misiniz?
sanem678 bbaharayy çok fazla akıyorsa bilemem ama ben de şuan 9.haftadayım bende de oluyor sarı akıntı gibi
Serapjjj bbaharayy akıntı olabilir ama sen muayene gittiğinde doktoruna söyle yinede arada bir idrar almaları iyi olur ayda bakıtyorum benim enfeksiyon cok ölüyor
Gizem9688 sanem678 bende de oluyor. 10+4 oldum bu gün. Normalde seffaf arada sarı mukus parçaları var. Cok dert etmedim acikcasi kokusuz kasintisiz diye ama soracagim doktora 10 gün sonra randevum
bbaharayy Benimki öyle akıntı gibi değil arkadaşlar su akıyor ben de onu anlamadım 😀 ne zor işmiş ya bu gebelik hiç anlayamadığım işler 😔