4 gündür doğum yaptım sezaryenle. 2 gündür bitmek bilmeyen bir ishalim var ve bardaklarımda sankı kaynar su kaynıyormuşcasına sesler geliyor. Mide gazım var ayrıca o da çok kötü koku yapıyor ve aşırı gazlı olmuşum. Çok özür diliyorum bunları belirttiğim için🥺 ve çok ama çok afedersiniz çocuğun kakası birde benim dışkım aynı kokuyor zaten bebek sürekli ağlıyor doktorlar bebek için herşey normal diyor ama çok zayıfladı dünden bugüne de bunu farkletim benden ona geçtiğini var mı böyle başına gelmiş olan yada bilgisi olan ne yapmam gerekiyor .