Kilo işi bünye meselesi bence. Elbette bebeğe ya da kendimize zarar verecek kadar almamakta fayda var. Ancak sağlıklı olduğumuz sürece kilo verilir. Ben 30.haftaya giriyorum yarın. 4 kilo almışım. İlk bebeğimde bu haftalarda 8 kilo filan almıştım. Ama o zaman daha zayıf başladım hamileliğe. Bunda dikkat etmeye çalışıyorum.