Duygu53 deterjan siveno almıştım ama asla önermem süt lekesini bile çıkarmıyor o kadar yani sonradan e bebeğinkinj aldım gayet güzel,pişik kremi şampuan vs incia aldım doğal içerikli olduğu için dokuz aydır kullanıyorum çok memnunum,bebek yağlari da iyi değil önerilmiyor onun yerine doğal hindistan cevizi yağı aldım onu vücuda suruyorsun çok güzel markası wefood,temiz içerik