alyuzeliff Ben de 38+3′üm yaklaşık bir aydır bana da karın çevresi iki hafta geride dediler, balık yağının da içinde olduğu vitamin önerdi, süt, yoğurt ve yumurta yememi söyledi doktor birkaç haftadır uyguluyorum fakat gerilik kapanmadı. Çok da kafama takmamam gerektiğini söylediler, karın çevresi sadece biraz zayıf olur, doğunca kilo alır dediler, sizde sıkıntı yapmayın bence😇