Olivia 40+1 haftalık olduk iki saattir baskıyla birlikte ağrı geliyo duşa girdim şimdi de bekliyorum . 3 doğumum olucak Allah nasip ederse 💗
miniiiikfasulye Olivia sağlıcakla bebeğine kavuş bir sancı da kurtul inşallah hatırlıyorum hani kızlar erken geliyor postundan seni Ahaha benim kız 40 +1 gelmişti demiştim aynı olcak sanırım 😂
Olivia Yorgunanneee21 evet sabah 7.20 gece hastaneye geldim 10.10 da doğum gerçekleşti . Ama benim bebeğin kafası arkadaydi o yüzden uzun surdu yoksa hızlı olucakti 🥰