Ssay Merhaba kızlar ilk doğumu sezeryan olup ikinci doğumu normal yapabilmek için sezeryanın üstünden en az ne kadar zaman geçmesi lazım ?
Ssay Reina benmde doğum zamanı 2,5 sene olacak denemek istiyorum ama risklerindende korkuyorum sizin nasıl geçti kaçıncı haftada yaptınız
Reina Ssay 42+1 de yaptım😃😃😃 doktorum çok iyiydi. En büyük şansım o. Hiçbir sorun vs olmadı. Siz hangi şehirdesiniz
Ssay Reina almanya burda bebek riske girilmedkçe sezeryan yapılmıyor daha doktor bişi söylemedi ama herkes normal yaparlar diyo korkuyorum
Yakannes en az iki yıl diyorlar. Bende çok istiyordum ama son görüşme de doktorum tercih etmediğini, az da olsa büyük bir risk olduğunu söyledi. Rahim ya da bebek kaybı ile sonuçlanabilir dedi. o yüzden düşünmekten vazgeçtim artık.
Ssay Yakannes evet risk büyük aslında rahim yırtılması bidaha cocuk sahibi olamamak gibi seyler beni korkutuyor