Kızlar düşüncelerinizi merak ediyorum.
Ben 29 yaşındayım ve ikinci hamileliğim. İlk hamileliğimde sezeryan oldum. Nedeni ise vücudum çoçuğa karşı direndi ve açılma olmadı. Yani sancı vardı ama bebek benim için büyük diye oğlum 3800 ve 54 cm geldi dünyaya 3 cm den fazla açılmadı. Şimdi ise 36+3 de hamileyim ve hamilelikleri karşılaştırınca bu da hemen hemen onum gibi veya bir tık daha büyük olcak gözüküyor. Sizce sancı alıp bebek daha çok büyümeden doğumamı girsem. Zaten olmazsa 38 den sonra sezeryan a girmem gerekcek. Kafamda deli sorular. Bir düşüncenizi yazın.