Seyda_aa Kizlar sizce anakucagi gereklimi almak istiyorum ama cogu yorumlar da sadece ilk 3 ay kullanirsin yaziyor siz aldinizmi yada gerek duydunuzmu
tugcesakzci Seyda_aa elektrikli sallananlardan 6 aylığına kiraladım ben. Çok çok daha uyguna geldi hem de boşuna yer kaplamayacak sonrasında 2. El satması da zor oluyormuş çünkü onları
1prensesannesi__ Seyda_aa ben ihtiyacım oldugunu hissedene kadar almayi dusunmuyorum 6 7 aylik olunca zaten istemiyolar elektrikli dusundum ama alirsam babybjorn muadili bisey alirim elektrikliden daha kullanisli gibi akli erince kendini bile sallayabilir 😊
SeydaGolcuk0 1 yasa kadar kullanılıyor cevremdekiler öyle en azından. Ben almayi düşünüyorum kesinlikle bence gerekli.
Ceytzz Mutlaka anakucağı olmalı bence tam bir kurtarıcı etrafımdaki anneler hep aldılar ve memnunlar ayrıca kiralamakta mümkün
Ceytzz Seyda_aa kiralamini.com diye bi siteden kiralanıyordu yada sahibinden de daha uyguna bulabilirsin
Ahsksdk Seyda_aa bebekten bebeğe değişen bir şey çok seven bebekler oluyormuş o yüzden bende elektrikli olanındma aldım kurtarıcı olarak görüyorum 🥰 umarım sever
MorKelebek54 Seyda_aa ben manuel aldim ama kademeli olarak yatis oozinyonu alabikiyo ya da oturma pozisyonu aliyo ek gidaya gecince bile oturma pozisyondayken kullanilbilir diye dusunuyorum
MorKelebek54 Seyda_aa benim alsigim bu instsgram dan sayfanin adini yazil videoya bakabilirsim. Kademeli olarak gosterilmis detsyli anlatim yapmislar fiyati da nen alsigimda 1000 tlydi ama suan ne kadar bilmiyorum
bahocum Seyda_aa elektriklileri bilmiyorum ama ilk 3 ay abartılı bir rakam olmuş daha uzun kullanılıyor 😅
MF0127 Seyda_aa babybjorn muadili al 2 yaşa kadar kullanan bebisler gördüm. Bende mamma markasını tercih ettim.