asli7koc ilk gebeliğimde 34. Haftada çatı muayenesi olmuştum. Dar olduğu, normal doğumun zor olacağı söylenmişti. Zaten 35 te suyum gelmişti ve sezaryene alınmıştım.
Şimdi ikinciye hamileyim 38+0ım. Yurt dışındayım. Burada çatı muayenesi, ultrason takibi yok.
İlk doğum arasında 4 yıl olunca çatıya bakmadan normal doğum yapmanı öneriyoruz dediler. Gel gör ki sonuç ne olur bilmiyorum, bekliyorum bende son 14 gün