Anne_6 Edus35 ben sana coookkk başındayım 🤣 kaç haftalık olduğunu bile bilmiyorum inşallah 15 gün sonra öğrenecem ama zaten 3 yaşında bı oğlum var bu ikinci 🥰
Gulsah_09 Edus35 32+3 benimde sancı olduğunu nasil.anladiniz ilk gebeliğim bazen kasık ve belim agriyor bunla sanci mi demek
Edus35 Gulsah_09 yok canım bebek çok toplanıyordu fazla güniçinde sancı nst de çıktı bende şaşırdım şahsen
nurpinar Dnss0050 ay bilmiyorum ki kimi erkek çocuk geç doğar diyor kimi erken, ben 38 den beri bekliyorum ha bugün ha yarın derken 40 olduk😇