Gmzgkck_ benim ilk doğumum normalde ağda eldiven felan kullanıyorum ama düşük tehlikem vardı diye doktor baştan yasakladı çünkü ben ağda yaptım 7 haftalıkken kanamam oldu. Sonra jilete basladım eşim yardım ediyor doğum zamanı da sancım olunca temizlenip duşa giricem öyle hastaneye gidicem, dikiş felan olursa da yapacak birsey yok bebeğimden daha önemli değil 🙏🏻