Kubra55555 benim 31 ve 35 haftalıkken sancim çıktı. 31 haftalıkken çıkan sancim nedeniyle alttan açılmamı kontrol ettiler, yoktu. Geçen hafta yine cok ufak bir sancim çıktı ama alttan muayene etmeye gerek görmediler. Parmakla kontrol ediyorlar ama insan kendini kasıyor, rahatsız ediyor haliyle acıyor ama çok şiddetli de değil. Zaten uzun sürmüyor. Sancın çıkarsa yaptırmamazlık yapma ne olur ne olmaz. Yalancı sancılar çok fazla oluyor bu dönemde. Bugun yine sordum doktora, hangi durumda gelmeliyim diye. Kendisi belden kasığa doğru olan bir sancin ağrın varsa takip et, bu sancılar gelip gider. Sancılarının gelme gitme sürelerine bak. Baktın 10 dakikada bir geliyorsa 5 dakikada bir geliyorsa gel. Yada sabit aralıksız geçmeyen en az 15 20 dk süren sancin olursa da gel dedi. Bide bu sancılar da bebek toplanabilirmiş. Mesela 10 dakikada bir toplanıyorsa gel dedi.
Şimdi bende takip ediyorum. Çünkü kasıklarımda sancı var sürekli, bebeğim de toplaniyor devamlı ama doktorun dediği gibi değil şimdilik.