Merve-metin MadamSLN 2019da ilk nöbetten sonra hemen eeg çektiler ve dalgalıydı o tarihten sonra çektirdiğim bütün eeg dalgalı çıktı birden fazla doktora gittim hepsi eeg dalgalı epilepsi dediler en son 6 ay önce çekildim onda da hafif dalga çıktı doktor ilaca devam dalga hala gözüküyor dedi nöbet geçirdikten 1 gün sonra eeg çekildi son çekilen eeg temiz çıktı onda da doktor uyku uyanıklık arasında eeg çıkmış ama temiz duruyor 3 ay sonra tekrar çekelim dedi ben 2019dan beri 6 hastane gezdim hepsi aynı şeyi söyledi epilepsi dalgası gözüküyor ancak nöbet yok diyorlar hatta 6 ay önce gittiğimde 1 sene daha nöbet olmazsa eğer ilaç düşümüne gidebiliriz ama gebelik istiyorsan ilaç düşümüne gidemeyiz demişti dr nöbet geçirdiğimde ambulans Medipole götürmüş oradaki doktor öğretim üyesiymiş nöroloji bölümünde özellikle dr bayağı ilgiliydi
Merve-metin MadamSLN tamam yazarsan çok sevinirim bende bilinçlenmek isterim bu konuda açıkçası özelden yazılan msj nereye düşüyor acaba
Merve-metin MadamSLN peki ben 28 ocakta adet oldum 29 ocakta nöbetim oldu öğlen 12de hastanede takılan serumlar adeti keser mi ben 30 ocakta sabah kendime geldiğimde adetliyim pedimi değiştirmem gerekiyor dedim lavaboya gittiğimde pedimde çok az leke vardı yani nöbet geçirmeden önce değiştirdiğim ped duruyordu o gün eve gittim duşa girdim gelmedi diye abdest aldım ve bitti toplam adetim 1 buçuk gün sürmüş oldu normalde 5 gün oluyor adetim ama hiç başıma gelmediği için bilmiyorum serum keser mi adeti senin bilgin var mı canım
MadamSLN Merve-metin Hayir böyle bisey hiç yaşamadım, duymadım da. Diazem yada tuzlu su veriyorlar serumda. Sormak lazım ama sanmıyorum.
Merve-metin MadamSLN canım oldu attım msj özel tartışma olarak geçiyor bildirime düşmüş olması gerekiyor 🙏🏻 yarın bi onu da sorayım doktora o zaman çünkü 1 buçuk gün sürdü pazartesi hiç gelmedi pazar günü de 2 ped değiştirdim sadece
Aslikryl Merve-metin canım yengemde epilepsi hastası doktoruna gidip ilaçlarını düzene sokabilirsin iyi bir doktorun olması lazım doğum yaptığında çok sıkıntılar geçirdi ilk doğumunda daha sonrasında bir tane iyi bir doktor bulduk Ankara’da Serap Saygı diye çok şükür ikinci doğumda gayet normal di nöbetleri olmuyor artık çok şükür ☺️
Merve-metin Aslikryl çok şükür canım benim nöroloji doktorum şehir hastanesindeydi ambulans nöbet geçirdiğimde özele götürmüş eşimde doktorun ilgisinden dolayı bu doktordan devam edelim kontrollerine dedi hiç nöbetim olmuyordu benim 2019da 1 kere nöbet oldu birde 29 Ocakta geçen hafta 2.nöbetim oldu o doktordan devam edecez tabi kadın doğum doktoru folik asit 1 kutu kullan ve bırak dedi şimdi tekrar bi kadın doğum doktoru bulup gitmem lazım çünkü korunmuyoruz gebelik istediğimiz için
Aslikryl Merve-metin bizim bu doktorda özel kliniği vardı şimdi kimseyi kabul etmiyor çok şükür yengemde iyi oldu doğum yapacağı zamanda full uyutuyorlar zaten normal doğum oluyor mu bilmiyorum 😂
Bseysf White22 ben planlamadan 2-3 hafta önce başladım Folbiol. Doktor folbiotic önerdi . Muhtemelen anlaşmalı oldukları için bilemiyorum ama baktım herşeyi aynı
Ebru1234 Merve-metin Kesinlikle doktoruna danısarak ilerle zaten. Evet o arkadasimda saglikla dogum yapti ki cevrede cok ornekleri var korkma canim.
Merve-metin Ebru1234 doktoruma eşim sordu biz bebek istiyoruz korunmuyoruzda sıkıntı olacaksa korunalım dedi yok herhangi bir sorun teşkil etmez gebe kalabilir emzirebilir de ilaçları bebeğe zarar vermez dedi ama insan ister istemez korkuyor canım
Merve-metin Aslikryl internetten araştırdığım kadarıyla normal doğum olmuyormuş sezeryana alıyorlarmış yeter ki gebe kalıp sağlıklı bir doğum yapabileyim sezeryan normal hiç farketmez canım
YesimAykut White22 bana doktorum illa folic 1 al dedi, 200 tl biraz pahalı fiyatı ama aktif folatmış, prof. Dr. İsmail Güler hocaya gidiyorum gazi üni de, öneririm folic1 😌