Nurannurettin Mrblar ben 12 haftalık gebeyim bel agrilarim oluyor gece yatarken belimi citlattigimda rahatliyorum komsularim kizdilar sakin çıtlatmak diyorlar bebek emzikten düşüyormuş bilgisi olan varmi
momof3 Nurannurettin Canım bi bilgim yok ama bilmediğin hareketleri çok yapma belini öyle çok esnetme,germe derim.Hamile pilatesine gidebilirsin 😊