ecemuzay Kızlar selam , 19+3 ile bebişimle çok güzel bir süreçteyiz çok şükür 🙏🏻🥰 2. Trimester harika geçiyor. Sizde durumlar nasıl?
Kub7a ecemuzay 19+5 düşe kalka yol alıyoruz 😂😂 gebeliğimin 3. Ayından beri bi burun tıkanıklığım var ne yaptıysam geçmedi geceleri beni aşırı zorluyor uyumuyorum tesmen sızıp kalıyorum 😴
ecemuzay Kub7a Evet doğru ya unutmuşum maalesef o durum bende de var ve geçmiyor 🥲 neyse tek sorunumuz bu olsun 🥰
izobellaaa-_- 19+5 bizim de çok zor geçiyor hamileliğim çok iyi şükür hiç bir belirtim olmadı ama evde küçük bir oğlum daha var 15 aylık Kara kara düşünüyorum seneye ne yapacağım diye😃
Kub7a ecemuzay yok aşkm olmasın vallahi uykuya hasret kaldım geceleri kalkıp zombi gibi dolanıyorum evin içinde tuzlu su yapmaktan beynim uyuştu artık 😏
ecemuzay Kub7a yaa o kötüymüş doktor bir şey demedi mi peki , anladığım kadarıyla sende benden de fazla bir tıkanıklık var. Şimdi tatlı tatlı uyumamız lazım ki çocuk doğana kadar bari🥲 seninki kötü olmuş
ecemuzay Serapjjj evet bizim beyefendi 12. Haftadan kendini belli etti😅 erkek geliyor Sizde belli mi ?
Kub7a ecemuzay doktor gebelikte olurr böyle çekeceksin mecbur diyor bişe de verimiyo evde doğal yolla hallet diyor bu ikinci gebeliğim erkek ilk oğlumda hiç birşey görmedim o kadar rahattım ki karnım büyümese hamileyim demezdim ama bu sıpa gümbür gümbür geliyor mübarek
Serapjjj ecemuzay maşallah erken ögrenmişinz, bizede yüzde 80 kiz dedi doktor sonradan selamın aleyküm yapmazsa😅
ecemuzay Serapjjj bizedir kız gibi dedi dudakları şiş dedi nasıl belli oluyorsa😅😅😅 12. Haftaya geldik erkek çıktı. Nip testi de yaptırdık kesin emin olalım diye erkek çıktı🙈😅
Ceyceyyy3838 ecemuzay benimde 16 haftalıkken kız dedi doktorumuz 20 haftalıkken gittim dün erkek dedi birdaha kız der mi diye düşünmüyor değilim 😂🙈