Selam hanımlar 8+2 deyim 1 hafta kadar önce sağlık ocağında verdiğim tahlillerde HDL kolestrol değerim sınırda çıktı doktorum kadın doğum doktoruna bi söylersin demişti ama söyledim doktor çok bi şey demedi kolestrol biraz sınır dedi geçti 🤷🏻♀️ Ne yapmam lazım bilemedim takmalı mıyım zararı nedir ne değildir bilmiyorum