Dunyammf aynı şekilde bende de oldu. Çünkü hata edip memede uyutmaya alıştırmıştım. Hep ağladı ağladı kucakta salladım. Sonra sevdiği meyve ile çizgi film izledi uyudu. 1 hafta falan hep gece gündüz istedi. Dışarı çıkardım gündüz sürekli oynattım, oyalarım. Gece olunca hadi muz zamanı dedim, çizgi filmi azalttım. 2 haftayı buldu unutması. Ama salça vs. kanmadı olmadı yani. Boşuna denemiş oldum salçayı.